VII PIESZA ZIMÓWKA OPOCZYŃSKA NA 30 km
01.03.2025
REGULAMIN
1. CEL IMPREZY
- poznanie piękna Ziemi Opoczyńskiej
- propagowanie sportu, turystyki i ruchu na świeżym powietrzu
- sprawdzenie swoich możliwości fizycznych i wytrzymałościowych w warunkach zimowych
- dorzucenie cennych km do ,,Superpiechura Świętokrzyskiego”
2. UCZESTNICTWO
- Impreza ma charakter indywidualnej wędrówki turystyczno – rekreacyjnej a pokonanie zimowej trasy wymaga od uczestników dobrej zaprawy w turystyce pieszej. Uczestnikiem może być każdy, kto ukończył 18 lat.
- Osoby niepełnoletnie mogą wziąć udział w imprezie pod warunkiem pisemnej zgody prawnych opiekunów i sprawowania nad nimi opieki podczas całej imprezy.
- Uczestnicy ubezpieczają się indywidualnie i biorą udział w imprezie na własną odpowiedzialność.
- Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za zdarzenia losowe zaistniałe podczas imprezy
3. BAZA IMPREZY
- Remiza Strażacka OSP Wąglany – czynna od godz. 8.00 do 16.00 dnia 01.03.2025
4. START – META
Start – Remiza Strażacka OSP Wąglany 01.03.2025 ok godz. 8.30
Każdy uczestnik po weryfikacji, otrzymaniu numeru startowego i ostemplowaniu karty startowej, będzie mógł wyruszyć w dowolnym momencie na 30 km szlak oznakowany przez organizatora, do mety na miejscu startu w Wąglanach. Kartę startową z opisem trasy i mapką, każdy uczestnik otrzyma drogą elektroniczną.
Meta czynna od godz. 12.30 do 16.00.
5. ZGŁOSZENIA
Formularze zgłoszeń można pobrać na www.maratonopoczno.pl
Zgłoszenia przyjmowane będą pocztą elektroniczną na e-mail maratonopo@gmail.com
od dnia 30. 01. 2025 do 06.02.2025 włącznie. W e-mailu zwrotnym informacje o zapisie i formie wpisowego w wysokości 80 zł. W zależności od ilości zgłoszeń możliwe wcześniejsze zamknięcie listy.
Aktualne informacje znajdują się na naszym profilu na FB
www.facebook.com/maraton.poziemiopoczynskiej/
oraz www.maratonopoczno.pl
tel. do organizatora 507 377 212 Krzysztof
6. ŚWIADCZENIA
- Uczestnik, który dokona zgłoszenia w terminie i ukończy Pieszą Zimówkę Opoczyńską otrzymuje:
- numer i kartę startową z mapką trasy
- dyplom uczestnictwa
- odcisk pieczęci i medal
- gorący posiłek i napoje na mecie
7. OBOWIĄZKI
Każdy uczestnik zobowiązany jest do:
- posiadania odpowiedniego ubioru, ekwipunku i prowiantu
- umieszczenie nr startowego na widocznym miejscu z przodu
- przestrzegania przepisów przeciwpożarowych, ruchu drogowego i ochrony środowiska
- powiadomienia organizatorów w razie rezygnacji z dalszego marszu
- stosowania się do postanowień organizatorów
- posiadanie dobrego humoru, zdrowia i cierpliwości
8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Impreza nie ma charakteru sportowego i nie będzie prowadzona klasyfikacja za zajęte miejsca i czasy uzyskane na mecie a ukończenie marszu ma znaczenie honorowe.
- odświeżanie, wyżywienie i serwis na trasie we własnym zakresie, (po drodze sklepy)
- impreza odbędzie się bez względu na pogodę
- uczestnik, który zrezygnuje z marszu na trasie, organizuje we własnym zakresie dojazd na metę
- w razie trudnych warunków trasa może być częściowo zmieniona
- w związku z RODO, uczestnicy składając zgłoszenie wyrażają zgodę na przetwarzanie swoich danych na czas realizacji i do celów imprezy, oraz na publikację zdjęć
- interpretacja regulaminu należy wyłącznie do organizatorów
- organizator zastrzega sobie możliwość zmian
ORGANIZATORZY
Komitet Organizacyjny
Nieformalny Klub Turystyki i Rekreacji ,, W STRONĘ SŁOŃCA”
0 komentarzy